کد خبر: ۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند. در همین راستا دبستان دخترانه اقدام به جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی والدین گرامی نمود تا سهم کوچک خود را در ایفای نمایش همدلی و همبستگی اجرا کند.

اینجا باغ عاطفه است. درختانِ احساس، شکوفه کرده اند. بر گلبرگ های ایمان،شبنم محبّت چکیده است. پرنده های نیکوکاری، فضای مدرسه را از نغمه های توحیدی خود پر کرده اند و فریاد می زنند:

مژده! مژده! بهار نزدیک است.

رگهایمان از خون انسانیّت لبریز است. نبضمان هر لحظه با یاد دیگران می زند. هوای حیاط دل هایمان لبریز از مهربانی است. در هر تپش، قلبمان فداکاری را فریاد می زند. از باغچه هامان بوی سیب عاطفه می آید. دریای چشمانمان تا ساحل غربت محرومان موج می زند. ما اهالی سرزمین نیکوکاری هستیم که سروده ایم :

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

برگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندانبرگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندان

برگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه و تجلی همدلی دانش آموزان با نیازمندان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: