کد خبر: ۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
اردوی من و مدرسه ام هر سال در متوسطه اول برگزار میگردد و هدف فراغت دانش آموزان در محیطی فرهنگی و معنوی و تفریحی در روزی بدون دفتر و کتاب می باشد.
برای اینکه روحیه معنوی دانش آموزان تقویت شود در این اردو، تماشای فیلم به وقت شام در سینما برنامه ریزی گردید و دانش آموزان برای تماشای این فیلم فاخر بعد از اتمام کلاس های درسیشان عازم سینما شدند و در نمازخانه کوچک سینما نماز اول وقت را به بهترین شکل اقامه نمودند و با دلی آرام به تماشای فیلم نشستند، پس از بازگشت به مدرسه و تعویض لباس ساعتی با دوستانشان به بازی و شادی در محیط مدرسه گذراندند و در ساعت ۱۸ در نمازخانه جشنی سراسر شادی و هیجان انگیز را برگزار کردند که در این جشن بوسیله دارت های دست ساز بازی های مهیج انجام دادند.
به دلیل مقارن شدن روز پدر با ایام تعطیلات نوروزی این اردو بهانه ای شد تا ویژه برنامه تکریم از مقام پدر در این روز گنجانده شود.
دانش آموزان پس از بازی و صرف شام با پدرانشان به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پرداختند و خود را برای جشن شادمانه پدر و پدربزرگ هایم آماده کردند.
در جشن تکریم از مقام پدر با عنوان "شادمانه ای برای من، پدرم و پدربزرگهایم"،دانش آموزان و خانواده محترمشان پس از شنیدن آیات ملکوتی قرآن کریم با جان و دل به سخنرانی پربرکت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای میرلوحی پرداختند و پس از آن شنیدن مولودی های زیبای مداح گرامی، به دلنوشته های دانش آموزان دل سپردند.
و در نهایت با اجرای گرم و صمیمی و شادمانه حجت الاسلام غزالی جشنی شادمانه را در کنار پدران و مادران و پدربزرگ های عزیزشان برپا کردند و از مسابقه شناخت پدران و مادران و دانش آموزان بسیار خرسند شدند.
در پایان مراسم با دست بوسی و اهدای پلاک سینه، مزین با نام امام حسین علیه السلام توسط دانش آموزان از زحمات و محبت پدر و پدربزرگ هایشان قدر دانی نمودند و با پذیرایی کیکی با طرح بین الحرمین و رها کردن بالن مدرسه را با شادی و نشاط در پایان شب ترک نمودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: