کد خبر: ۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
در دبیرستان دوره دوم دخترانه امام صادق علیه السلام برگزار شد:
دومینوی حیات در پنج غرفه و دسته با موضوعات اعتراض به وضع موجود جهانی، انتظار و آگاهی دادن برای رسیدن به وضعیت مطلوب، اشتیاق برای تحقق وضعیت مطلوب، تونل تفکر برانگیز و اقدام برای تحقق ظهور برپا شده است.
مسئول این نمایشگاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور خودجوش 76 دانش آموز مقطع دوم دبیرستان و گذراندن کلاس های اعتقادی کلید خورد گفت: این دانش آموزان از بهمن وارد کار عملی شدند و پس از گذشت هفت ماه امروز این نمایشگاه را برپا کردند.

نجمه سادات مقدم افزود: این نمایشگاه براساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش کارهای انقلابی برگزار شده است و دانش آموزان کاملا خود جوش و بدون پشتیبانی آموزش و پرورش و کسب نمره در این دوره شرکت کردند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه «دومینوی حیات» را شکل گیری تربیت دینی در بستر آزاد منشانه و احساس نیاز به امام زمان (عج) در دانش آموزان بیان کرد.

نجمه سادات مقدم افزود: دومینوی حیات در پنج غرفه و دسته با موضوعات اعتراض به وضع موجود جهانی، انتظار و آگاهی دادن برای رسیدن به وضعیت مطلوب، اشتیاق برای تحقق وضعیت مطلوب، تونل تفکر برانگیز و اقدام برای تحقق ظهور برپا شده است.

این نمایشگاه قرار است روزهای آینده برای بازدید عموم مهیا شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: