کد خبر: ۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
در متوسطه اول دخترانه امام صادق علیه السلام برگزار گردید
پس از سه ماه آموزش و یادگیری، آموخته های دختران عزیزمان را به نمایش گذاشتیم
پایگاه تابستانه سال 98 با کلاس های متنوع هنری، علمی و ورزشی همراه بود که در هر کلاس آموزش های خاص با اهداف مورد نظر به دانش آموزان داده شد و در پایان پایگاه به روال همیشه جهت اطلاع اولیا از آموزش های مدرسه همزمان با روز عید غدیر طی مراسمی کارهای دانش آموزی به نمایش گذاشته شد. کلاس های ارائه شده در تابستان شامل:
کلاس های هنری با هدف آموزش طراحی، کاریکاتور، ساخت جعبه کادو، ساخت زیورآلات، آشپزی، کار با خمیر پلیمر، نقاشی روی سنگ و چوب و نیز کاشی کاری برگزار گردید که دانش آموزان با توجه به علاقه و استعداد خود یکی از کلاس ها را انتخاب نموده و در آن به یادگیری هنری خاص پرداختند.

کلاس های سواد رسانه با هدف بررسی پیام های آشکار و پنهان رسانه و نیز کلاس فلسفه برای نوجوانان با هدف ارائه غیر مستقیم پیام های اخلاقی و مذهبی به دانش آموزان از طریق پخش فیلم و تصاویر مختلف برگزار گردید.

کلاس کامپیوتر با هدف آموزش فتوشاپ و کلاسی با عنوان خوشمزه که هدف از تشکیل آن آشنایی با شعرا، مشاعره، روان نویسی و روانخوانی می باشد.

علاوه بر کلاس های فوق کلاس های قرآنی نیز با عناوین عاشقانه و روان خوانی برگزار گردید. "عاشقانه" کلاسی است در رابطه با "تدبر در قرآن کریم" که با هدف شناخت فلسفه نماز با محوریت سوره ماعون تشکیل شد.

و در این میان روزهای چهارشنبه حضور در استخر و اردو برای دختران عزیزمان در نظر گرفته شد که اردوهای زیارتی-تفریحی شهرری، اردوی تفریحی دماوند ویژه دانش آموزان فغال قرآن و نماز و ... از جمله این اردوها می باشد.

در نهایت پس از پایان مراسم و بازدید از نمایشگاه کارنمایی که در بردارنده نوع و میزان فعالیت دانش آموزان در تابستان بوده است جهت اطلاع اولیا در اختیار آنان قرار گرفت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: