کد خبر: ۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
دانش آموزان متوسطه دوم دخترانه امام صادق علیه السلام در طرح صدای آشنا (کلاس های رفع اشکال شب امتحان) مشاوره های تحصیلی مورد نیاز را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجتمع آموزشی امام صادق علیه السلام، مشاوره تحصیلی، تعیین تکلیف نمودن و تحمیل یک راه حل به دانش آموز نیست، بلکه یک نوع آموزش هنر یادگیری است به گونه ای که یک مشاور متخصص و خوب، با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش می نماید تا با توجه به وضعیت و علاقه دانش آموز، نیاز او را بر آورده و با تلاش برای خودشناسی، مراجع و کسب بهترین راه و روش او را به نتیجه دلخواه خود برساند.

بسیاری از دانش‌آموزان با وجود سخت‌کوشی و ساعات مطالعاتی بالا، به دلیل نداشتن مهارت یادگیری و تکنیک‌های اساسی و لازم مطالعه، بازدهی بالایی نداشته و به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند. در نتیجه از پیشرفت باز می مانند و نمی توانند آنگونه که شایسته آنهاست، قدم بردارند و در نهایت در مسیر تحصیل دچار تزلزل و سستی می‌شوند.

به همین منظور طرح صدای آشنا با برگزاری دیدارهای دوستانه با دانش آموزان(ویژه ایام امتحانات)، جلسه فردی واکاوی کارنامه و بی سیم مشاوره برگزار شد.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: