کد خبر: ۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
این یادواره به میزبانی دانش آموزان متوسطه اول و دوم دخترانه امام صادق علیه السلام و متوسطه اول دخترانه فجر صادق و مشارکت شورای فرهنگی مدارس منتخب اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجتمع آموزشی امام صادق علیه السلام؛ این مراسم در روز 13 دی ماه مصادف با سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و دانش آموزان در سه کمیته رسانه ای هنری پژوهشی فعالیت خود را آغاز کردند و در روز بیستم بهمن ماه داوری درون مدرسه ای آثار دانش آموزی انجام شد و آثار منتخب به کمیته داوران اصلی یادواره متشکل از داوران مدارس شرکت کننده و داورانی بیرون از مدارس منتخب فعالیت خود را آغاز نمودند و در روز 6 اسفند ماه داوری ها به پایان رسید .

اجرای مراسم اختتامیه یادواره در روز هفدهم اسفند ماه انجام شد و مدیران و معاونین و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و داوران یادواره همچنین سخنرانان نشست های تخصصی و صمیمانه یادواره قهرمان امت دعوت شدند و همچنین سی دانش آموزی که برگزیده شده بودند به همراه خانواده ها در برنامه شرکت کردند.

 یادواره قهرمان امت متشکل از سیزده محور قهرمان امت و استکبار ستیزی ، قهرمان امت و مرد میدان نبرد ، قهرمان امت و ولایت فقیه و .... میباشد و همچنین منابع مورد استفاده در این یادواره : وصیت نامه سردار سلیمانی ، زندگینامه سردار سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب در رشته های هنری، پژوهشی ، رسانه ای و در سی قالب : کلیپ، پاورپوینت ، ترجمه عربی، موشن گرافی و .... ارائه شد .

حدود 400 دانش آموز فعالیت خود را در زمنیه های مختلف ارسال کردند و از بین آنها در نهایت از میان تمام مقاطع تحصیلی مدارس شرکت کننده ، 30 اثر که بعضی از اثر ها به صورت گروهی انجام شده بود ، 42 دانش آموز رتبه برگزیده را کسب کردند .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: