کد خبر: ۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
سه شنبه گذشته، از سوی وزرای کشور و آموزش و پرورش، اعلام شد که آموزش در مدارس از این پس حضوری خواهد بود و دانش‌آموزان ملزم هستند سرکلاس‌های درس حاضر شوند. این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش اوایل هفته گفته بود حضور دانش آموزان «اختیاری» است. این اظهارات متناقض که به فاصله کمی از یکدیگر بیان شدند، موجب سردرگمی خانواده‌ها شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام؛ علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در همین راستا، به چند پرسش درباره کم و کیف حضوری شدن آموزش‌ها و بازگشایی کامل مدارس پاسخ داد و در این باره اظهار کرد: با مدیران مناطق و مدیران مدارس جلسه گذاشته و روی حضور حداکثری دانش‌آموزان و برگشت آنها به مدرسه و حضور در فضای مدرسه و تدریس حضوری تاکید کردیم.

حضور کامل معلمان در مدارس

وی افزود: مدیران ما در سطح شهر تهران برنامه‌ریزی کرده‌اند که شاهد حضور همکاران در مدارس به صورت کامل بوده و با فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری در خدمت دانش آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران درباره آمادگی مدارس برای پذیرش حضوری دانش‌آموزان گفت: تمهید مقدمات لازم انجام شده است تا از شرایطی که در این دوسال داشته‌ایم به شرایط عادی برگردیم و در فضایی بسیار خوب شاهد رشد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت‌های آنها به‌ویژه در حوزه اجتماعی باشیم.

کریمیان با بیان اینکه همکاران ما کامل و به صورت ۱۰۰ درصدی در مدارس حضور دارند گفت: اولیای دانش‌آموزان به مسئولین بهداشتی کشور و خادمان خودشان در آموزش‌وپرورش اعتماد کامل دارند. دانش آموزان نیز به صورت کامل و صد در صدی در مدارس هستند و ما به‌زودی شاهد برقراری شرایط عادی و تدریس حضوری در تمام مدارس کشور به‌ویژه شهر تهران خواهیم بود.

وی در واکنش به اینکه برخی مدارس با توجه به شرایط و تراکم بالا، صرفا آموزش مجازی داشتند و دانش آموزان به مدرسه نمی‌رفتند عنوان کرد.  *از این پس، کلاسِ درسِ صرفا مجازی نخواهیم نداشت و کلاس‌های درس حضوری می‌شود در کنار آن، همکارانم هم کلاس حضوری و هم مجازی را اداره می‌کنند و آموزش ترکیبی است و *تحت هیچ شرایطی صرفا کلاسی را به صورت غیرحضوری نخواهیم داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: