کد خبر: ۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
به اطلاع اولیاء گرامی می رساند با توجه به عدم اعلام اطلاعیه جدیدی مبنی بر محدودیت برگزاری کلاس حضوری، از شنبه ۳۰ بهمن ماه کلاس های حضوری پیش دبستانی پسرانه امام صادق علیه السلام دایر می باشد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه اسلام، چنانچه خانواده ای همچنان مایل به استفاده غیر حضوری از برنامه های آموزشی می باشند، می توانند از برنامه مجازی روزانه که شامل بسته آفلاین و یک ساعت کلاس برخط در ساعت ۱۴ بعدازظهر می باشد استفاده نمایند.

خواهشمند است در صورتی که تصمیم به استفاده از بسته مجازی و عدم حضور نوآموز گرفته‌اید تا ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه به شناسه @mohsenzadeh133 (معاون آموزشی سرکار خانم محسن زاده) اطلاع دهید. 

قابل ذکر است حدنصاب تشکیل هر کلاس برخط با مربی مربوطه حداقل ۴ نفر می باشد. در صورتی که متقاضیان هر کلاس به حدنصاب نرسید کلاس های برخط به صورت ادغامی برگزارخواهد شد. 

از اولیای گرامی خواهشمندیم جهت حفظ سلامت همه نوآموزان و خانواده هایشان و همچنین کادر مدرسه، در صورت مشاهده کوچک‌ترین علائم بیماری در نوآموز و یا اطرافیانش، از فرستادن پسر عزیزمان به مدرسه جدا خودداری بفرمایند و از برنامه های مجازی مدرسه استفاده نمایند.

 

در صورت صدور اطلاعیه ستاد کرونا و تغییر شرایط، موارد لازم در کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: