کد خبر: ۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
اردوی جذاب و مفرح من و مدرسه ام و مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر در متوسطه اول دخترانه امام صادق علیه السلام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام، در روز دوشنبه مورخ 27 دی ماه، دانش آموزان متوسطه اول دخترانه امام صادق علیه السلام در اردوی من و مدرسه ام یک روز شاد، جذاب و مفرح را بدون کتاب درسی گذراندند.

در این اردو ایستگاه‌های مختلف بازی، همچون قلعه بادی، ترامپولین، ایرهاکی و ایستگاه خوراکی و نوشیدنی همراه با وعده‌های غذایی ناهار و شام خوشمزه برای دانش آموزان تدارک دیده شد. در این اردو برنامه جذاب دیگری همچون اجرای مسابقات و دوبله شو دانش آموزی، پخش کلیپ‌ های طنز و ... اجرا گردید.

در انتهای روز نیز، با حضور مادران و مادربزرگان گرامی در مدرسه، برنامه شب نشینی و جشنی به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر، صورت گرفت. دانش آموزان با دست بوسی مادران عکس های یادگاری را ثبت کردند. در این مراسم مادر بزرگوار شهید محمد حسین حدادیان نیز در جمع مادران و دانش آموزان امام صادقی حضور پیدا کرده و سخنانی را در رابطه با شهید و مقام مادر ایراد فرمودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: