کد خبر: ۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
در ایام مبارک ماه شعبان المعظم و در آستانه میلاد پرنور و سرور یاور مستضعفان و سرور نیکوکاران حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین بهار سبز طبیعت، پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام در نظر دارد با همکاری خانواده های محترم نوآموزان امام صادقی و خیرین گرانقدر، طرح زیبای لبخند را بر چهره همنوعان نیازمند ترسیم نموده و غبار اندوه را از دلهای رنجدیده شان بزداید.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام،به همین منظور بازارچه ای خیریه تدارک دیده ایم که ضمن عرضه محصولات عیدانه (شامل پوشاک مرغوب با قیمت مناسب، غذاها و شیرینی های ارگانیک و سالم خانگی، آجیل و خشکبار سالم، وسایل آرایشی و بهداشتی گیاهی، وسایل آشپزخانه و ... ) و همچنین دست سازه ها و تولیدات خانواده های گرانقدر امام صادقی، عواید حاصل از آن را صرف امور خیر و رفع نیاز نیازمندان نماییم.

٪۲۰ درآمد حاصل از بازارچه و ٪۱۰۰ درآمد حاصل از دست آفریده های خانواده های امام صادقی برای اموری از قبیل خرید جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد زیر ۱۸ سال، تهیه بسته های ارزاق و پوشاک عیدانه و ... صرف خواهد شد.

بدین وسیله از شما خیّر گرامی دعوت می نماییم ضمن بازدید از بازارچه ما که به مدت ۴ روز (از روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تا ۲۱ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر) در محل پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام برگزار خواهد شد.

یاریگر ما در اهدای شادمانی و لبخند به هم میهنان نیازمندمان باشید.


بازارچه خیریه کمک مومنانه برگزار می شود

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: