کد خبر: ۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
حضور جناب آقای نادر طالب زاده و ایراد سخنرانی ایشان در دبیرستان معارف اسلامی و علوم اانسانی با موضوع هجمه های سینمایی علیه انقلاب اسلامی

به گزارش واحد دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق علیه السلام، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های فرهنگی-ورزشی ایام الله مبارک دهه فجر با شعار عطر انقلاب مهدوی، مراسم سخنرانی با حضور جناب آقای نادر طالب زاده برگزار شد. از سابقه ای دخشان  ایشان می توان به تهیه‌کنندگی کار های فرهنگی فاخر، دبیر کنفرانس بین المللی افق نو، مجری برنامه‌های تلویزیونی، مستندساز و روزنامه‌نگار که از هم دوره ای‌های مرتضی آوینی و ابراهیم حاتمی کیا می‌باشد اشاره کرد.  ایراد سخنرانی آقای طالب زاده با استقبال ویژه از دانش‌آموزان و کادر اجرایی و اداری مجتمع امام صادق علیه السلام قرارگرفت. در این مراسم ایشان به موضوع هجمه های سینمایی علیه انقلاب اسلامی در مورد تفکرات غالب فیلم سازان و سمت و سوی این فیلم سازان و ارتباط با انقلاب اسلامی پرداختند.

در این مراسم جناب آقای دکتر صحرایی رئیس مجتمع امام صادق علیه السلام، حجت اسلام و المسلمین میرلوحی مدیریت دبیرستان معارف و جناب آقای بنکدار مدیریت دبیرستان ریاضی در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: