کد خبر: ۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
پیرو اخبار منتشر شده در خصوص بازگشایی مدارس شهر تهران ؛ ان شاء الله دبستان از روز شنبه دوم مهر ماه فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام، ساعت حضور در مدرسه ۷ صبح خواهد بود و برنامه های آموزشی مدرسه در سامانه کارسنج به صورت دقیق به اطلاع شما خواهد رسید لطفاً سامانه کارسنج رو به صورت روزانه بازدید نمایید.

برنامه حضور دانش آموزان پایه اول ( جشن شکوفه ها) روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ خواهد بود‌.

لباس فرم مدرسه که اولیای محترم قبلاً سفارش آن را در تاریخ مقرر به تولید کننده داده بودند آماده شده است و با اطلاع رسانی به صورت پایه به پایه در کانال؛ جهت دریافت به مدرسه دعوت خواهند شد. لذا به اطلاعیه های منتشر شده در کانال و سامانه کارسنج توجه ویژه نمایید.

روز دوشنبه مورخ ۲۸ شهریور کسانی که هنوز ملزومات آموزشی و لوازم التحریر و لباس ورزشی تهیه نکرده اند می بایست در ساعات اعلام شده به مدرسه مراجعه نمایند و زمان فوق آخرین مهلت بوده و دیگر تمدید نخواهد شد.

کتاب های درسی از اداره آموزش و پرورش تحویل مدرسه شده است و ان شاء الله در هفته اول مهرماه تقدیم دانش آموزان خواهد شد. کسانی که ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند جهت تعیین و تکلیف وضعیت کتاب درسی فرزند خود با آقای عبدالرحمن تماس داشته باشند.

در صورت تمایل نسبت به استفاده از سرویس ایاب و ذهاب خواهشمند است از ساعت 7:30 تا 13 به امور مالی مراجعه فرمایید. جهت بهره مندی از شرایط اقساط همراه داشتن دسته چک الزامی می باشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: