کد خبر: ۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
پویش تهیه و ارسال عکس و فیلم و گزارش از حضور دختران امام صادقی در پیاده روی عظیم اربعین حسینی با حضور دانش آموزا متوسطه اول دخترانه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام،  پویش تهیه و ارسال عکس و فیلم و گزارش از حضور دختران امام صادقی در پیاده روی عظیم اربعین حسینی با حضور دانش آموزا متوسطه اول دخترانه برگزار می شود.

عکس های زیبایی که به همراه خانواده تهیه کردید رو با ما به اشتراک بگذارید و ما رو از حال وهواتون در اربعین باخبر کنید...وما هم عکس های زیبای شما را در کانال مدرسه بارگذاری میکنیم تا بقیه ی عزیزان هم در حال و هوای پیاده روی و زیارت شما دوستانِ ناب قرار بگیرند

منتظریم تا با زاویه ی دید شما و خاطراتتون، کانال بیشتر حال و هوای اربعین بگیره.‌..

در زیر عکس های زیباتون می توانید دلگویه هم داشته باشید و حس و حال خودتون در اون لحظات ناب معنوی روبا ما به اشتراک بذارید‌.

دوستان عزیزی هم که به ظاهر این سفر قسمتشون نشده، می توانند دلگویه های خود را به اشتراک بگذارند تا عزیزان زائر براشون ویژه دعا کنند.

یادتون باشه امام حسین (علیه السلام) از هرجایی که بهشون سلام بدید شما رو زائر خودشون می دونن وصدای سلام شما رو شنیده و نام شما رو هم جزو صف زائرینشون ثبت خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: