کد خبر: ۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
جشنواره دهه مبارک فجر
دومین دوره جشنواره دهه مبارک فجر از تاریخ دهم بهمن لغایت بیست و پنجم بهمن در رشته های متنوع برگزار شد. این برنامه که اولین دوره آن سال گذشته اجرا شده بود، با برنامه ریزی دقیق و ایجاد بخشهای جدید شور و نشاط خاصی به ایام الله دهه فجر بخشید.

دومین دوره جشنواره دهه مبارک فجر در پنج بخش انقلاب اسلامی، ورزشی، قرائت فرآن کریم، مهارتهای زندگی و سرگرمی تفریحی برگزار شد.

در بخش انقلاب اسلامی دانش آموزان با مطالعه بخشی از کتاب حدیث پیمانه نوشته دکتر پارسانیا به سوالات طراحی شده پاسخ دادند. قسمت دوم این بخش فن سخنوری بود که دانش آموزان با مطالعه کتاب حدیث پیمانه و متن سخنرانی حضرت امام در تاریخ 13 خرداد 42 و سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ 14 خرداد 91 به مدت پنج دقیقه سخنرانی نمودند.

قرائت قرآن کریم: در این بخش تعدادی تلاوت از قاریان مشهور در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد و ایشان در روز مسابقه یکی از آن تلاوتها  را اجرا نمودند.

ورزشی: این بخش شامل چهار قسمت قدرت، تمرکز، سرعت و مهارت فردی بصورت پیوسته می باشد یعنی هر نفر مسئولیت اجرای یک قسمت را برعهده دارد و با پایان دادن کار خود نفر بعدی می تواند فعالیت خود را آغاز نماید.

مهارت های زندگی: دارای دو بخش آشپزی و مهارت فنی است. در بخش آشپزی دانش آموزان یکی از غذاهای سنتی ایرانی را طبخ می نمایند و در بخش مهارت فنی، ساخت چند ضلعی منتظم در زمان تعیین شده گروه برتر را تعیین می نماید.

سرگرمی تفریحی: پنج بخش جذاب آوهای انقلاب، دوبله، بازیگری، گزارشگری و ساخت نماهنگ تشکیل دهنده مسابقه سرگرمی تفریحی است.

بخش جنبی: سه مسابقه تیراندازی، طناب کشی و پنالتی هم جزو بخش جنبی مسابقات بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
عالیه