کد خبر: ۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
برایس کریستنسن نویسنده کتاب «در اثر تفرقه سقوط خواهیم کرد»، می‌گوید از آنجایی که در جامعه غربی، زنان، پست اجتماعی به نام مادری و همسری ندارند، جامعه غربی در حال خارج شدن از حالت تک قطبی است و به این دلیل، درها برای حمله‌های نظامی باز می‌شود.
منظور او این است که چون خانم‌ها، مامان و همسر خوبی نیستند، جامعه آمریکایی در آینده با بحران سیاسی، بین المللی و منطقه‌ای روبرو و مستعد حمله نظامی می‌شود.

از آنجایی که خانواده مرکبی برای انتقال ارزش‌ها از یک نسل به نسل دیگر است، طراحی دشمنان ما هم این بوده که خانواده‌ها از هم فرو پاشیده شوند.

از آنجایی که خانواده مرکبی برای انتقال ارزش‌ها از یک نسل به نسل دیگر است، طراحی دشمنان ما هم این بوده که خانواده‌ها از هم فرو پاشیده شوند.

چرا که وقتی مادران، ارزش ها را به خانواده منتقل نکنند، در خانواده ها گسست ایجاد می‌شود و دیگر حسی به نام غیرت و محافظت از خاک وطن به فرزندان منتقل نمی‌شود. به همین دلیل سرباز در آینده نخواهیم داشت و مثل جامعه امریکایی می‌شویم که در ارتش آن از همه ملیت‌ها سرباز وجود دارد.

این بزرگترین اشتباه است، اگر زنان و مادران ما احساس کنند با نشستن در خانه و مراقبت و تربیت فرزندان، مشارکت اجتماعی ندارند و همه چیز خود را از دست داده‌اند.

در حالی که اکثر افراد موفقی که بچه‌های خوبی هم داشتند، کسانی هستند که در یک مقطع، همه چیزشان را به خاطر بچه ها کنار گذاشتند و موفق‌ترین شان آنهایی بودند که چندین فرزند؛ پشت سر هم؛ آوردند و بچه ها با هم بزرگ شدند تا بعد از وقفه‌ای کوتاه و بزرگ شدن بچه‌ها، مجدد به فعالیت های اجتماعی خود بازگشتند. این یعنی تدبیر مادرانه.

"خانم نیکوروین"

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: